Monday, October 19, 2009

မိေတာ့ေနျပီ..ကြိကနဲ..

Summary
လုိင္စင္မဲ့ကားမ်ား တင္္လာသည့္ (၂၀) ဘီးကားႀကီး
ပဲခူးအ၀င္တြင္ တိမ္းေမွာက္
၀ီရ / ၁၉ ေအာက္တိုဘာ ၂၀၀၉

ျမဝတီၿမိဳ႕မွ ရန္ကုန္ စက္မႈဇုန္မ်ားသုိ႔ လုိင္စင္မဲ့ကား တင္ေဆာင္လာသည့္ (၂၀) ဘီးကားတစီး ပဲခူးၿမဳိ႕အဝင္ လမ္းမတေနရာတြင္ တိမ္းေမွာက္သြားရာ သက္ဆုိင္ရာအာဏာပုိင္တုိ႔က အခင္းျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ အဆုိပါ (၂၀) ဘီးကားႏွင့္အတူ ကားေပၚတြင္ တင္ေဆာင္လာသည့္ကား (၆) စီးကုိ သိမ္းယူလုိက္ေၾကာင္း စုံစမ္းသိရွိရသည္။

“အဲဒီကားက ျမဝတီမွာ ကားအေရာင္းအဝယ္လုပ္ေနသူတဦးရဲ႕ ကားေတြျဖစ္တယ္။ အဲဒီကားေပၚမွာ ျမဝတီက ခယက အဖြဲ႔ကိုယ္စား လွယ္ တဦးလည္း ပါတယ္။ ကားေတြကုိ သိမ္းလုိက္ေတာ့ ျပႆနာက ႀကီးသြားတာေပါ့” ဟု ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္ အေျခစိုက္ ကား တင္ပို႔သူတဦးက ေျပာသည္။

ထုိကားႀကီးသည္ စက္တင္ဘာ (၂၇) ရက္ ညပုိင္းတြင္ တိမ္းေမွာက္သြားျခင္းျဖစ္ၿပီး အသိမ္းခံလုိက္ရသည့္ လုိင္စင္မဲ့ ကားအေသးမ်ားမွာ တစီးလွ်င္ က်ပ္သိန္း (၅၀) မွ သိန္း (၁၀၀) ေက်ာ္အထိ တန္ဖုိးရွိသည့္ ဖင္ေကာက္ Corolla ၊ မက္တူးႏွင့္ ပရာဒုိကားမ်ား ပါဝင္ေၾကာင္း အဆိုပါကားတင္ပို႔သူက ေျပာသည္။

ယခုကားမ်ား တင္သြင္းသူသည္ ျမဝတီတြင္ အသစ္ေရာက္လာေသာ ခယက ခ႐ုိင္မႉးႏွင့္ နားလည္မႈယူ၍ ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ျမဝတီ ကားပြဲစားအသုိင္းအဝုိင္းက ေျပာသည္။

“ဒါေတြကုိ နားလည္မႈေတြနဲ႔ပဲ အဆင့္ဆင့္လုပ္တာျဖစ္ေပမယ့္ အခုလုိ ကားေမွာက္သြားေတာ့ အကုန္ေပၚကုန္တာေပါ့။ အခု ေမွာက္သြား တဲ့ ကားေပၚမွာ Honda ဆုိင္ကယ္ေတြလည္း ၾကားညႇပ္ၿပီး ပါေသးတယ္။ အခု ကားေတြ ျပန္မရလည္း ကားသြင္းသူအေနနဲ႔ ဘာမွျဖစ္မ သြားဘူး။ အခုျပႆနာက ဒီလုိ ထပ္လုပ္လုိ႔မရမွာဘဲ ေၾကာက္တာ။ ဒီလုပ္ငန္းေတြ ပိတ္ခံရမွာ ေၾကာက္ေနၾကတာ။ ဒီလုပ္ငန္းေတြမွာ နအဖ အာဏာပုိင္ေတြကုိယ္တုိင္ ပါေနတာဆုိေတာ့ အေရးယူဖုိ႔ကလည္း မလြယ္ဘူးေလ” ဟု ျမဝတီၿမဳိ႕မွ ကားပြဲစားတဦးက ေျပာသည္။

ထိုကဲ့သို႔ ကားႀကီးတိမ္းေမွာက္မႈျဖစ္ပြားကာ ကားမ်ားအသိမ္းခံရၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ အလားတူ (၂၀) ဘီးကားျဖင့္ ရန္ကုန္သို႔ လိုင္စင္မဲ့ကားမ်ား ပို႔ေဆာင္သည္ကို မေတြ႔ရေတာ့ဘဲ အပစ္ရပ္အဖြဲ႔အစည္းမ်ားႏွင့္ နအဖအာဏာပုိင္တုိ႔က တစီးခ်င္းစီ ကုိယ္တုိင္ ေမာင္းပုိ႔မႈမ်ားသာ ေတြ႔ရေၾကာင္း အျခားကားပြဲစားတဦးက ေျပာသည္။

၎က “အဲဒီလို ဘီး (၂၀) ကားႀကီးနဲ႔ အလုံးအရင္း ပုိ႔မယ္ဆိုရင္ ျမဝတီ-ရန္ကုန္ တေလွ်ာက္မွာရိွတဲ့ ဂိတ္ႀကီးေတြျဖစ္တဲ့ ျမ၀တီစီးပြား ေရးဇုန္က စုေပါင္းဂိတ္၊ သကၤန္းညီေနာင္အလြန္ နအဖစစ္တပ္ဂိတ္၊ ဘားအံတံတား (သံလြင္) ဂိတ္နဲ႔ ဘုရားႀကီးဂိတ္ ေခၚ ေဝၚဂိတ္ ေတြကို က်ပ္ (၅) သိန္းစီေပးရၿပီး က်န္တဲ့ဂိတ္အေသးေတြကို (၁) သိန္းစီေပးရလို႔ တြက္ေျခကုိက္ၿပီး စရိတ္စကလည္း သက္သာတယ္္ ေလ” ဟု ရွင္းျပသည္။

ဂ်ပန္အက်ႏွင့္ သက္တမ္းကုန္ဆုံးသည့္ ထုိင္းႏုိင္ငံထုတ္ ကားမ်ားကုိ ဒီေကဘီေအအဖြဲ႔က ထုိင္းႏုိင္ငံ တဖက္ကမ္း မဲေဆာက္ၿမဳိ႕မွ ျမဝတီ ျမန္မာဘက္ကမ္းသုိ႔ေရာက္ရန္ တာဝန္ယူၿပီး တဆင့္ေရာင္းခ်ကာ ရန္ကုန္သုိ႔ တင္သြင္းေနျခင္း ျဖစ္သည္။
http://www.khitpyaing.org/news/Oct09/191009b.php

No comments:

Post a Comment

ယခင္ သတင္းမ်ား ဖတ္ရန္